Ünnepi láz

Mindenki szereti a karácsonyt, kivéve a Girincs! Vagy akinek rossz emléke fűződik hozzá. Én is szeretem! Mint egy gyermek állok a fa előtt és nézem, a villogó fényeket órákig vagy ameddig éppen tehetem a friss süti illata elvarázsolja az összes gondolatom és teljesen átszellemülök. 

Az egyetlen problémát az okozza, mikor aztán rádöbbenek, hogy október vége felé járunk, amit lesek nem egy fa, hanem csak egy minta abból, hogy milyen égőket vehetsz meg, a süti illat pedig a pékség felől jön. Illúzió az egész még sok-sok nap van az igazi ünnepig. Minap beszéltünk erről a kedvesemmel, hogy a lakás álljon-e karácsonyi pompában. Én akkor azt mondtam persze hisz ez az első közös karácsonyunk, a közös lakásunkban minden olyan igazi izgalmas dolog mert első. De aztán rájöttem kb. másnap mikor dolgozni mentem és láttam az égőmintákat meg éreztem az illatot, hogy biztosan kell majd ezzel foglalkoznom, mert míg a karácsony arról szól, amit fent írtam nekünk arról hogyan éljük túl ezt az egész emberdömpinget. Ki kell segítenünk egymást hogy minden gördülékenyen, haladhasson. Tudatosult bennem, hogy ezt fogom nézni még két hónapig, és ezzel fogok dolgozni. Az is leesett, hogyha itt ugrálok a karácsonyi holmik között napi nyolc és fél órában, akkor otthon bizony nem lesz már kedvem díszítgetni. 

Amennyiben mégis lesz díszítés, kaptok majd képeket, kedves olvasóim. De addig is irány megdolgozni a karácsonyért.

kép: szallasgyujtemeny.hu