Szentély

 

 

Kedves Olvasóim!

 

 

 

 

 

Ez itt a fotelem!

Egy fontos hely fotóját, és történetét szeretném veletek itt elsőnek megosztani! Ez az a pont ahol begubózom a párom laposa elé és írok ... mindenfélét ... nektek!Tegnap szereztem meg végre ezt a csodát azok után, hogy elég sokáig sóvárogtam utána!  Egy nagy multinacionális kereskedelmi cégnél dolgozom. A nevét ugye sajnos nem írhatom le mert nem hinném hogy megfizetnek érte. 

A munkahelyem osztályokra van osztva, ez egyfajta termék csoportosítás. Egy nap mentem végig az aktuális játék osztályon mikor is megláttam ezt a fotelt és még néhány színben eltérő darabot. Azonnal beleszerettem... tudtam, hogy kell nekem egy ilyen, de piszok drágának ítéltem. Valahányszor elmentem mellette ellenőriztem megvan e a kiszemelt szín, vagy más gyorsabb volt?! A rattan sarok ahová mint látjátok került, már elég rég óta .... mondjuk mióta megvan a lakás ... áhítozik egy fotel után. Igazából, eredendően persze egy rattan fotelt szerettem volna, de azt nem lehet nálunk kapni más helyre meg nem nagyon járok vásárolni a dolgozói kedvezményem miatt. Nos  tegnap pedig a munkám során találkoztam vele a sport osztályon. Egyből tudtam, hogy ez a sors keze, nem lehet véletlen hogy egy teljesen más területen találkozok vele mikor napok óta nem láttam! Fele áron volt, mínusz ugye a dolgozóim. Mondanom se kell már reggel tudtam hogy estére ebben fogok ücsörögni. Ami az extra benne, hogy felfújható, költözésnél ez praktikus. Na hazahoztam letettem ... elmentem anyukámmal, a tesómmal meg az ő kicsi lányával fagyizni :P ... aztán mikor már a párommal együtt újra itthon voltam gondoltam  most az enyém a terep ... én ezt felfújom! Ahan, nekiültem , ölbe vettem , és fújtam. Jelezném hogy nem csak úgy fújkáltam hanem tényleg fújtam! A végén a párom fújta fel , megközelítőleg tíz fújásnyi levegővel, én pedig szuszogva kuncogtam mellette a saját nyomoromon.

Ne felejtsétek el sosem tudjátok, hogy mit tartogat egy új nap. Nekem egy új fotelt, némi fagyit, és persze jókedvet meg sok mosolyt. Nektek lehet, hogy talán új szerelmet, jobb munkát, új kapcsolatokat az ember társaitokkal, jó híreket vagy rossz híreket. De ha rossz nap is volt éppen, jusson eszetekbe nem tudjátok mi lesz holnap!