Utazni jó, csak készülj fel mindenre is

Sikeresen túl vagyunk az idei év nagy nyaralásán, amit mindig családlátogatással kötünk egybe. Szuperférj anyukája, és az Ő férje, aki Erdélyből való, kit élnek a csodálatosan szép németországi München közelében.

A kaland kapásból ott kezdődött, hogy elindultunk kocsival. 1000-res Suzuki, húsvétkor vettem nyúl helyett szuperférjnek. Szóval kis motor kis hűtő és autópálya 130-as tempó egyvelegből nem sülhet ki jó. Mentünk negyven kilométert felforrt minden is, pihenőben megálltunk lehűtötte szuperférj, imádkoztunk, majd haza gurultunk vele.

Travel Free Vector

Csapó kettő vonatjegyet kell szerezni, de ízibe. Sikerült is most mi legyen, hát az legyen, hogyha ma már úgyse megyünk, megbütykölöm Boriszt. Az eredeti autónk egy 93-as kék Opel Vectra A. Azt, hogy kék mindig kihangsúlyozom, mert számomra nagyon fontos tulajdonsága. Konkrétan úgy vettem, hogy kék, mind a négy ajtó záródik, és van rajta tetőablak, ez jó lesz. Igen, hiba volt, de szeretem, és nem tudok ellene tenni. Szuperférj szereli lelkesen mindig. Ez alkalommal is valami fejlődést ért el. Próbáljuk ki. Elmentünk az egyik boltba, vettem dinnyét próbaút néven. Majd beültem az autóba, ami nem indult. Borisz neeeee, de Ő igen is ott nem hajlandó többre. Telefont nem vittünk, kértem egy kijövőtől segítséget, aki korábbi vásárlóm, felhívtam anyát, mert a számát tudom fejből szerencsére. Ő riasztotta a tesómat, aki jött egy két óra múlva. Akkor húzzuk haza az urat.

Az első lámpa közvetlen a bolt parkoló mellett van, ahol egy benzinkút is található. Itt volt az ideje annak, hogy tesóm autójából, kifogyjon a benzin. Mögöttünk sor, intek, hogy előzni ér a buli itt meghalt. Betoltuk az Ő kocsiját a kútra, hazahúztuk Boriszt. Nap letudva.

Unexpected situation, emergency stop sign and broken city car on road. Premium Photo

Akkor reggel irány München!

Megérkeztünk a vasútállomásra. Felszálltunk a helyi troli-metró megfelelőnek S-Bhan-ra. Mentünk két megállót, a harmadikon bemondták, hogy elektromos hiba miatt, azon az állomáson nem áll meg mégsem, ahol mi leszállnánk.

Toys on the train Free Vector

Végül sikerrel vettük az akadályokat, és nagyon jól éreztük magunkat a családdal. Valamint sikeresen haza is jöttünk. És ezt egy darabig, biztosan emlegetni fogjuk!