Agy baj 

Az agymenés ellen egyetlen egy gyógyszert ismerek! Az elhatározást! Nekem is gyakran vannak ilyen jellegű gondjaim. Mostanában legfőképp az étkezésemet illetően. 

Kép: http://www.ababook.hu/a_90_napos_dieta

Egyszer már lefogytam. Teljesen megváltoztattam az étkezésemet, mert a súlyom sokkal magasabb volt, mint kellett volna. Mára egészen jó lett az alakom, de még mindig nem vagyok teljesen elégedett. Így most újra diétázni kezdtem. Ugyanazt csinálom, mint mindig. A kilencven napos csoda diétát. Nekem bevált és csak az az egyetlen nagy bajom vele hogy úgy becsömöltem a hústól, hogyha befejezem biztosan egy fél évig vegetáriánus leszek. 

Nos de a lényeg. Minden egyes ilyen féle gondot az agyunk okoz. Az agyunknak pedig a társadalmi elvárások okoznak gondot. Azok a fotók és portálok, amik arról szólnak, hogyha hetven felett van, a kilóid száma már nem lehetsz csinos nő. Na, ezzel egyáltalán nem szabad egyet érteni. Igenis lehetsz! Csak annyit kell tenned, hogy megpróbálsz a súlyodnak és az alakodnak megfelelően öltözködni. Látjátok énis diétázom, tehát nem arról van szó hogy nem szabad tenni annak érdekében hogy az ember lánya megjelenésileg dekoratív legyen. De mindenki higgye el nekem, hogy egy nyolcvan kilencven kilós hölgy is lehet dekoratív. Nem azért kell fogyni, hogy megfeleljünk a társadalom ránk nőkre húzott skatulyájának. A kedvesem szerint nem szabadna diétáznom. Csupán annyit kéne tennem, hogy a mindennapokban normálisan étkezzek. Lehet, hogy igaza van, sőt biztos. Mivel az általában nem szokott sikerülni, hogy mindig megfelelően táplálkozzam.

Egy szó, mint száz, ha végeztem a mostani etappal, ami nem tudom meddig tart. A kilencven nap a szülinapomkor telik le, de most nem kell tízen kilókat fogynom, olyan öt-hét kiló megtenné. Az új módi az lesz, hogy megpróbálok majd egészségesen táplálkozni és meg is tartani ezt, minden fejben dől el!