CV- Őn az Élet és a Rajz

Nos, mint az már megvolt van másik munkám. Viszont úgy alakult, hogy ez a boldog béke időszak nem tarthat olyan sokáig az életemben, mert túl jó csapat jött létre, és készen van a projekt. A négy kolléga közül kettőt tartanak meg, és én nem vagyok köztük.  Így elkezdtem nézelődni más irányba, hogy hátha találok megfelelő állást. Érdekes tapasztalataim vannak.

 Image result for önéletrajz minta

 

Félre ne értse senki, amikor felvettek is tudtam, hogy lehet, hogy ez a tánc eddig fog tartani. De akkor is akartam. Meg is kell vallanom, hogy az egyik legjobb döntés volt, mert egy olyan világot ismertem meg, olyan bánásmódot, ami megérte. Újra így döntenék, ha elölről kéne kezdjem is.

A munka keresés viszont érdekes dolgokat vezetett fel. Kell egy önéletrajz. Okkkkkkéééé …. de mit írjak bele? Van egy alapom, ami ugye néhány éve arra volt elég, hogy fülem-farkam behúzva kullogjak minden nap be a munkahelyemre, mert hiába adtam be napi öt helyre, nem kellettem senkinek.

Ki is derült, hogy miért. Mert szét voltak esve a karakterek. Valami hiba lépett fel a feltöltéskor. Átláthatatlan katyvasz volt az egész. Jóhogy nem kellettem senkinek. De most gondoltam rendbe rakom és találok frankó állást.

Személyes adatok pipa. Kommunikációs készség, ide mit kéne?! Másfél éves koromtól be se áll a szám? Vagy mit várnak. Alap verzióban az volt, hogy : a kommunikációs készségem igen fejlett mind Magyar, mind Angol nyelven. Szuper, ennél közhelyesebb nem is lehetett volna. Meg a levesbe, mert ilyen dumával nem fognak felfedezni. Jött a : ’’A kommunikációs készségem igen fejlett mind magyar, mind angol nyelven.

Megfelelő stílusban képes vagyok közölni, hogy mit akarok, valamint megértem a

kérdéseimre adott válaszokat.’’-nah ettől elégedettnek éreztem magam. Ez egy olyan mondat, ami én vagyok! Azután jön a többi tapasztalat, tanulmányok, egy hobbi.

Láss csodát egy hét alatt 3 helyről kerestek meg. A jövő héten lesz egy számomra fontos interjú. Azt gondolom, hiszem, remélem, hogy sikerült találni egy olyan helyet, ami érdekel. És szuper, hogy én is érdeklem Őket.  

Szóval a lényeg. Nem hiszem, hogy az az egy mondat változtatott ennyit a helyzetemen, de lehet. Oda kell figyelni a tartalomra, és a külalakra, rendezettségre is, ha azt akarjuk, hogy felfigyeljenek ránk. De leginkább a világ, a cégek helyzete változott meg. Régebben semmi reakció, most legalább van automata válasz e-mail, ha elküldöd a CV-det egy helyre. Utaltam mondjuk egy bejegyzésben valami hasonlóra, olvasd  ezt is! 

Pacsi cégek és vállalatok! Köszi, hogy oda figyeltek erre.