Hogy mi ...?

Nagyon sok idő telt el... és még több amióta nem írtam ide. Persze más helyeken lehetett látni néhány gondolatomat, de itt nem és ez nekem is nagyon fura, hogy most mégis. És igen kedves D... tudom, hogy azt mondtad ne írjak új bejegyzést amíg nem olvasod végig az eddigieket, de ma két dolog is az eszembe jutatta, hogy írni szeretnék. 

Image result for hogy mi

Egy : ma találkoztunk utoljára a munka helyünkön. ( Itt zárójelben megjegyzem, hogy lett új csodálatos munkám, de csak fél évig szóval, sajna már vége is a táncnak de erről lesz bejegyzés majd.) Így ma egy kicsi búcsút vettünk egymástól, de azt remélem te is tudod, hogy nem végleg. Mert szeretném veletek tartani a kapcsolatot. Szuper csapat lettünk én azt érzem. Nem akarlak elveszteni titeket!!

Kettő: nézem/hallgatom az egyik nagyon ismert videós párost. Két debreceni srác, de nem hinném, hogy leírhatom a nevüket. Nah, ma feljött a szó a reggeli műsorukban arról, hogy régen mekkora menő volt blogot írni. Badabum ... és tényleg, bár én nem ettől voltam menő, de itt adtam ki magamból minden féle olyan gondolatot ami feljött bennem. És az egyikük feltette a kérdést, hogy aki nem divatból írt, az miért hagyta abba?

Nem tudom!

Nem tudok ere választ adni, hogy amikor írok miért írok, amikor nem meg miért nem. Mert ilyen vagyok, hogy vagy csinálok valamit vagy nem, és ez is olyan. Nem tudom, hogy bárki elolvassa e, nem is biztos, hogy akarom tudni. Én viszont szeretném írni, most ezt szeretném. 

Senki nem úgy indít, hogy most akkor nem is tudom hányan fogják követni ezt a bejegyzést, hanem leírnak valamit amit ki kellett mondani. Csak az írott szót valahogyan könnyebb kordában tartani, mert van lehetőséged arra, hogy megformáld újra és újra. Egészen addig, ameddig nem olyan lesz, mint amit mondani szeretnél vele. Bár félre érteni is sokkal könyebb, én legalábbis ezt gondolom. 

És témánál is vagyunk .. gondolom, mert ugye még minig ez van porondon, amit én gondolok. Véleményem márpedig, még mindig mindenről is van. Csak lehet, hogy közben sikerült formálódnom picit. Úgyhogy az előző etapok kritikáival mit sem foglalkozva, az életem és egyéb katasztrófák...... jöhet? 

( Úgy megkérdeztem mintha bárki elolvasná :) .... Jön!