Bürokratikus dolgaim

Üdvözöllek titeket a mai Magyarország bürokrácia cikkben. Egy kicsit azt hiszem, hogy beszélnünk kell arról, hogyan is lehet elintézni egy hiteligénylést, ami viszonylag egyszerűen is mehetne.

Image result for papírhalmaz

 

Kép:http://csipkeesfazek.hu/2013/09/17/alommegvalositas-vagyis-az-elethez-kell-nemi-kurazsi-mama/

Ott kezdődik a sztori, hogy van egy újfajta nagyon jó hitel lehetőség, babaváró hitel néven fut. Aki fiatal, házas, nő, megvan 3 év tb bejelentése, mint biztosított, akkor felveheti ezt a kölcsönt. Szabad felhasználású a hitel. Ha lesz 3 gyereked, nem kell vissza adni. Röviden tömören ezt kell tudni, persze vannak mindenféle más infók, de tessenek utána nézni, mert nem a hitelt hirdetem.

Július 1.-től lehet ezt felvenni. Már Májusban voltam a bankban, hogy csókolom, szeretném ezt a hitelt. Ugye mondták, hogy menjek vissza júliusban, mert akkor lehet felvenni.

Bementem hát hétfőn a bankba. Komolyan hiszem, hogy lehetett volna annyi eszem, hogy a tb igazolást kikérem előre, mert anélkül nem tudnak mit csinálni. Valamint igényléskor Szuperférj Úrnak is ott kell lenni. Nagyszerű élmény … mikor jöhetek a pénzért, mert ház kéne. Hát az igazolással mennyek, mert az ugye kell. Rendben csókolom, de hol lehet szerezni? Kis hatásszünet után megbeszélte a két hölgy, hogy leghamarabb a közeli városban, ami megyeszékhelyünk, járási hivatal. De én utána néztem, hogy a mi városunk járásilag, sajátmagához tartozik.

Ma mentem itt a kormányablakba, húsz perc pihenő idő, ami még jónak is mondható várakozás szempontjából. Kedves fiatalember mondja, hogy csak menjek a megyeszékhelyre, mert gyorsabb lesz. Igen ám, ekkor jön a bukkanó, nekem csak a tartózkodási helyem van itt, az állandó lakcímem, másik megyébe tartozik.

Jelenleg itt áll a helyzet, három nap telt el. Házat nézni voltunk, tetszett! Próbálok szerezni gyorsan papírt, már érzem, hogy jó lesz. Aztán mondom tovább, hogy mi volt.