Fesztivál

A nyár számomra egyik meghatározó programja egy bizonyos zenei fesztivál. Talán sokan fogják tudni, ha azt mondom ez a buli keleten, és akkor nem reklámoztam a nevét sem. Minden évben nagyon várom ezt az eseményt. Egy pár gondolat erről.

Már novemberben, fix szabadságot írtam be, annyira kell ez a program a szervezetemnek. Nem azért, mert buli, ivás, főleg nem ivás az nem jön be. Nekünk arról szól, hogy találkozunk a barátainkkal, akik mesze vannak tőlünk, nekem arról, hogy olyan helyen vagyok egy hétig ahol ötven kilométer körzetben nincs, az a bizonyos multi cég üzlete ahol dolgozom, és mind emellett jó koncertekre járunk.

Az első években már belopta magát a szívembe ott voltam életem első Kiscsillag koncertén. És le merem írni, ha reklám, akkor is, mert ezt bármikor vállalom, hogy ők zenét szolgáltatnak minden körülmények között. Az évek alatt persze drágult ennek az eseménynek is az ára, mind emellett a színvonal is olyan mértékben emelkedik, hogy az hihetetlen.  Tavaly csak azért vállaltam már be, pl. mert jött újra a várva várt imént említett zenekar koncertje. A többi fellépő, nagyon nem mozgatott meg bennem semmit.  

Az idén szintén drágállom a bérletet, tudtam ezt tavaly is, hogy ezt fogom érezni. A fellépőket még nem tudom, mert nem hivatalos még. DE! Az a helyzet, hogy egy ideig valószínű ez lesz az utolsó fesztiválom. Valamint sosem szabad elfelejteni, azt az élményt, amit egy ilyen esemény nyújt. Az, hogy elutazom oda, találkozom mindenkivel, aki számít. Esetleg, ha összejön, a tesómmal is tudok részt venni egy olyan koncerten, ami nekünk hagyomány számba is mehet megközelítőleg. Valamint öt napig csak magammal a zenével, a kikapcsolódással foglalkozom. Azt mondom, MEGÉRI!

Tehát ha pár év múlva is, de újra arra fogok gondolni, hogy menni kéne. Habozás nélkül fogom kifizetni újra és újra a megemelkedett összegeket. Mert maga az élmény fenomenális, és akkor még nem vettük számításba azokat a szolgáltatásokat, és élményeket, amiket a fesztivál programja nyújt.

Amennyiben, nektek is van valami, ami a kikapcsolódásotokat szolgálja, de drágának találjátok. Adjatok ki rá annyit, amennyit ér. Mert megéri az amit nyújt, ahogyan kikapcsol és ahogyan feltölt.