Középfölde középszerűsége

A helyzet az, hogy van, akinek semmi nem elég jó. Nem tudja értékelni azt, ami a környezetében van, és csak a hibát keresi mindenben. Vegyük példának a minap általam olvasott alap esetet.

Musicians on stage during a concert Free Photo

Adott kisvárosban, ahol élünk Középfölde vadregényes tájain, épp események vannak. Kijött a jó idő rendesen, mint azt ilyen tájt el is várja az ember gyereke. Ha már egyszer nyár van, legyen jó meleg. Mondjuk személy szerint én a napokban lévő 25 fokot szeretem jobban dee nem ez a lényeg. A rendezvények Középfölde egyik középiskolájában kerülnek megrendezésre, ami viszonylag frekventált helyen van. A lakók szerint, akik a környékbeli tömbházakban laknak, pedig ez zavarja őket a pihenésben.  Maximum nagyjából este tízig szoktak lenni a koncertek. Igen kicsit hangos, és a város adottságai is nagyban hozzá adnak, mert visszhangzik. De véleményem szerint, pont örülni kéne neki, mert az év többi napján, meg azt hallgatom, hogy itt nincs semmi. A szomszédos nagy megyeszékhely bezzeg tele van jó rendezvényekkel, meg a kerítés is kolbászból van majdnem.

Hangot adott a nagy közösségi médiában a nem tetszésének az egyik helyi politikus, az Ő posztja alatt volt minden féle megjegyzés. Neki nyílván amúgy mindegy kinek mi a véleménye, mert csak az számít, hogy jó sok helyi lakos látta, hogy Ő törődik az emberek véleményével.

De nekem igen is számít, mert rájöttem, hogy ilyen alapon magam mellé állíthatom a város házsártos részlegét, mert szerintem meg a Templom harang is hangos, ráadásul az minden nap van, hétkor kezdi, és bizony mondom, még éjfélkor is csilingel. Engem meg idegesít, mert mellette lakok, és ha én ideges vagyok, az másnak is rossz, mert olyan vagyok mit Agresszív Kismalac.

Church, Snow, Winter, Building, White, Cold

Persze ezt én nem gondolom komolyan…. de ha valaki benyúlja az ötletem jogdíjat fogok kérni. Tanulság, itt mindenki hülye, semmi nem jó akkor se ha de, panaszkodni mindig lehet, csak nem hat meg senkit.