Valentin és a szerelem

A Valentin nap a nyakunkon van és egyre több pánikoló férfit látok, mert elfogyott a nagy maci, aminek volt szív is a kezében. Miért is kerítünk ennek akkor a jelentőséget? A válasz egyszerű, mert ezt várják el.

A hely ahol dolgozom, persze nagy nyereséget fog húzni, a szerelmesek rohamából, pont úgy, mint az összes többi kereskedelmi és vendéglátóhely. Nincs is ezzel semmi baj az égvilágon abban a helyzetben, ha aki vásárló, vagy vendég szerepben van jelen, komolyan is gondolja ezeket a pillanatokat.

Bevallom voltam már érdekes szituációkban Valentin napon. Az első komoly kapcsolatom elején még el voltam ájulva a fehér plüss macitól, aminek szív volt a kezében. Nyolc évvel később mikor már nem is tudom hányszor vitáztunk napokon belül, és ő beállított egy gyertya szívvel azt hittem a fejéhez vágom. Képmutatásnak vettem, és azt éreztem ő azt hiszi meg lehet engem és az érzéseimet vásárolni egy bazári relikviával.  Rövidesen pontot is tettem az ügy végére, de ez már a múlt, és ma már csak a munkám kapcsán látok bele ebbe a dologba. Jelenleg ugyanis nálunk minden nap ünnep, mert van, aki a tenyerén hordoz.

Viszont látom azt, hogy ez a nép második legnagyobb megetetése. Ugyanis bármit el lehet adni, amin van egy szív. Szó szerint értem, hogy bármit. Mikor eredetileg ahonnan ez a szokás származik, persze nem ez volt az elképzelés.

Hogy is volt: Nos, gyermekkorban, de persze később is singiként, kis édességgel, és szívekkel megspékelt üdvözlő csomagot lehetett ezen a napon átadni a kiszemelt leányzónak vagy legénynek. Amennyiben ő elfogadta a : be my Valentine feliratos kis csomagot azt jelezte szívesen veszi az udvarlást.

Ezért szeretném felhívni minden kedves embertársam figyelmét akár nő akár férfi, mert bizony mindkét nem képes meglepő dolgokat produkálni. Amennyiben a kapcsolatotok már nem az igazi, vagy soha nem is volt, ne hagyjátok magatokat manipulálni, csak mert egy napig valaki tud, úgy csinálni mintha minden a legjobb lenne. Ezen a napon ugyanis több érző szívet vernek át, mint ahánynak őszintén mondják ki a szerelmi vallomást.